Arbejdsområder

  • Implementering af kampagner til det danske, norske, svenske og tyske marked på en lang række platforme såsom web, app, mobil, Digital Lookbook osv.
  • Udvikling og udsendelse af marketing og PR nyhedsbreve.
  • Sikre at alle marketingsaktiviteter er gennemført til tiden.
  • Sikre at der bliver produceret billeder af alle produkter til web
  • Design og udvikling af printmateriale såsom skilte, flyers, invitationer osv.
  • Ansvarlig for benchmarking op mod konkurrenter samt at holde sig ajour med udvikling på det digitale marked.
  • Deltagelse i ad hoc projekter på tværs af organisationen.

Resultat

I de første 4 måneder i Bolia.com tog jeg mig tid til at lærer organisationen grundigt at kende. Denne virksomhed havde en helt speciel ”Tone of voice” , som skulle være tydeligt i alt jeg foretog mig. Jeg kommunikerede pludseligt kampagner ud til et stort publikum, hvilket lærte mig vigtigheden i at være omhyggelig i alt man foretager sig.

 

Den travle hverdag med mange forskellige opgaver tiltalte mig.